God fortsättning

till er alla! Som vanligt har julen kommit utan påannonsering och jag har inte hunnit med att fixa julkort i tid. Men det var väl precis som ni förväntade förstås.
Nåväl, efter en trevlig julafton på Kvarngatan med god mat och dryck samt härligt gott sällskap, så vaknade jag/vi till +3,5 och sol. Det förhöjde väl inte julstämningen naturligtvis, men inbjöd till en promenad i sällskap med kameran. Så sagt och gjort, det blev lite mat till änderna först och sen en tur till båthamnen för att försöka hitta lite 'linjer' en nödvändighet i bildkomposition. Hmm...
Det blev en hel massa bilder, de flesta på vattenskvalp, massor av andra som jag redan slängt, och så mötte jag en välkänd figur - skyndade mig att plåta förstås - och här har ni honom. Håll till godo.

Kommentarer

God fortsättning till er också! Vi har varit i Skövde två dagar i rad nu och ätit Gun ur huset. Här är det rena vårvärmen, 6-7 grader och all snön hann försvinna innan julafton. Ha't så bra. Tord
Gunilla sa…
kul se bildbevis på att brorsan har ben att använda*L*
Brittis sa…
Men var katten är bilden tagen?

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!