Sjukvården

ska besökas idag! Vi ska bägge dit för provtagning vad gäller streptokocker. Hela Marits familj var ju smittade och jag som varit hostig ända sedan 19 november, inte omöjligt alltså att jag är smittbäraren. Tyvärr kommer jag väl att få bannor av Nannano, som har tjatat på mig länge att besöka vitrockarna. Men jag vet ju inte, jag är ju kanske frisk... Inte nog med hostan, jag har ögoninflammation också - av något slag iaf. Eller också är jag trött på högersidan, för där hänger ögat på morgonen, blir bättre framåt dagen.

Nog om elände nu!

En bild istället som påminner om sommar och sol, älskad och hatad!

Kommentarer

Brittis sa…
Kära syster. Hoppas provtagningen gick bra. Det är nog bara den mörka, solfattiga hösten som gjort oss lite extra infektionskänsliga.
Ha det så gott.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!