Ångest

Sitter här och har ångest inför allt som ska fixas före lördag! Kläder, klubbens deklaration, bank och lite andra 'halvhemlisar', som också ger mig ångest; gör vi rätt eller fel? Bowling, träning, tvätt, 'harjaggjortallt'..... Jag brås nog på far min, han ville inte åka längre än till Lamborn och hem till kvällen. Jaja, jag vet att det blir jättekul bara jag kommer iväg men innan! Packlistor, golfklubbor, svingen, skor, måste jag köpa nåt. Phu! Men nu ska jag strax ta itu med deklarationen. Och på tal om det, är våra egna deklarationer korrekta och klara?

tror att jag tar några minuter med speldjävulen istället!

Kommentarer

Brittis sa…
Det kommer att gå SÅ bra. Dina halvhemlisar också. Och har du glömt något till resan så kan du köpa nytt. Glöm inte passet, bara.

Jag ska inte störa er. Hör av dig om det är något jag kan hjälpa dig med. Och det där med 20-an kan vi ta när du kommer hem.
Jag sa…
20:an ligger på bordet och gjorde så igår också! Så ta den du...

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!