Vårflunsan

har drabbat min stackars gube. Han hostar och nyser, fryser och sover mest. Hoppas att jag klarar mig iaf! Vi ska ju åka om mindre än två veckor. Och innan dess ska jag hinna packa, öva svingen, tyskan....

Påsken har avlöpt utan intermezzon ändå. Den har varit lugn mao, mycket tack vare flunsan. Men igår åkte vi i alla fall en sväng för att kolla in ett objekt i Svartnäs, men kunde snart konstatera att det var för långt dit. Men det är roligt att titta sig omkring.

Hoppas ni alla haft en trevlig påsk!

Kommentarer

Anonym sa…
Vi har påskat på i dagarna många..men nu en ledig dag innan jobb i 2 o sen ledig igen ;)
Va kul med resan till Svartnäs, dock tror jag att ni vill ha betydligt närmare än så!! /A
Brittis sa…
Snuvan har nått hit också.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!