Här händer det saker!

Idag har Rolf rivit ut tarrsängarna och gjort klart för nya sängen som vi ska hämta på em. Tycker det ser väldans bra ut. Men vi ska inte sova där inatt för i morgon ska jag 'cykla under uppsikt' så jag ska vara i Falun på fm. Rutinkontroll bara men det känns bra att det blir gjort.
Vi har en del jobb att göra här hemma också, resterande staket ska fixas till och häcken bör rensas lite från svinmålla. Dessutom sitter det en maskros på parkeringen (låter stort när katten fiser, eller hur?) som retar mig lite. Den ska bort också.
Jag är missnöjd med min nya telefon, njae inte med telefonen i sig men 3:s täckning! Kan använda den här hemma men då kan jag ju lika gärna använda den fasta telefonen, ute i stugan funkar det dåligt. Ska försöka häva köpet, det är ju ingen mening med att ha ett abonnemang som man inte kan bruka!
Ikväll blir det ingen golf - skitväder!

Kommentarer

Brittis sa…
Nej, här ute fungerar GSM bättre.
Hoppas du hittar en operatör med bättre täckning.
Brittis sa…
Gick cyklingen bra?
Lyckades du få bort maskrosen? *ler*

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!