Idag vaknade jag med ont i musklerna - igen! Det gör faktiskt ont hela tiden, jag är superstel, speciellt i sätesmusklerna och baksida av benen - nytt var vaderna idag - och vekryggen. Förstår inte vad det är? Bara att det är mycket obehagligt. Det slog mig att det kanske är 'avfettningsmedlet'???
Förresten, idag har många börjat jobba. Hoppas det har varit en skön semester ändå, trots allt regnande. Men enligt min åsikt så har det, förutom dagsregn, varit många dagar med skurar och ändå har det varit ganska varmt och skönt. Vi får hoppas på en skön sensommar och höst med mycket sol som driver upp kantarellerna och övriga svamparna ur marken, ger solmogna bär och gör oss nöjda med att höstmörkret och behovet av levande ljus kommer så småningom - men det är långt dit!
Ska nog testa att måla hus idag, solen skiner på förmiddagen har jag blivit lovad av yr.no

Kommentarer

Brittis sa…
Kan vara "avfettningsmedlet". Jag hade jätteont i armarna, minns jag. Men när jag sänkte dosen från 40mg till 20mg så försvann det onda. Läkaren tyckte att jag gott kunde sänka för jag var, som han uttryckte sig, mycket väl medicinerad. Och nu ligger värdena inom gränserna ändå.


Önskar jag kunde vara i stugan också. Vem vet, vi kanske åker ut.
Gunilla sa…
statiner? De ger visst såna biverkningar.
Behöver du dem verkligen?

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!