Vilken härlig dag idag!

Strålande sol, OK lite blåsigt - det gick faktiskt vitvågor på sjön idag. Rolf satte upp plastfönstren i trekanten (gavelspetsen) och jag hejade på. Skjutglasen kommer på torsdag, sen har vi myggfritt inne. Det ska bli skönt. Hittade tre kantareller som jag lagt på tork, det var ju inte mycket att äta eller frysa in, så därför torkar jag dem. Funderar om jag ska hämta in ollan (eller hamnade den hos Erikshjälpen förra året?? Det är många saker som jag saknar och de hamnade där de flesta!)
Det är lite irriterande att inte vara fullt rörlig i benet, knät börjar så sakteliga fungera igen men det känns nåt konstigt i foten istället... Det hade det goda med sig att jag roade mig med lite Art Journal igen. Det har legat nere i stort sett hela sommaren men nu kändes det kul att sitta på altanen och fixa lite. Förhoppningsvis så får jag till det - klipper och klistrar och målar. Skitkul!
Nu är det bedtime! Natti natti

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!