Å regnet det bara öser ner...

Fick ett samtal nyss med besked om att golfandet idag är inställt på grund av regnväder - yippie! Jag hade gruvat mig hela förmiddagen, golf i regn och med ont knä, absolut ingen bra kombination. Men som sagt, nu fick jag besked om att det bara blir middag och prisutdelning i eftermiddag. Skönt.
Det som är tråkigt är att golfsäsongen är över och att jag spelat alldeles för lite. Är säkert färre än tio gånger här hemma + fem i Skåne, två i Idre och en på Sollerön. Det är nog allt. Och jag som skulle bli så vältränad och duktig i år. Men det blir väl ett 2013 också, då du....
Nu får jag rikta in mig på att få till mitt knä så det duger för Koppjärk, bowlingen och dagliga promenader. Och en och annan svamputflykt innan snön kommer.

...........

Och nu är jag hemkommen från avslutningen - och hör och häpna, trots att jag spelat så lite så fick jag priser; presentkort på 50 kr, 200 kr och 50 kr i kontanter! Så kvällen gick ihop och god mat fick vi.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!