Fredag

Vaknade till frostig morgon. Inte så vackert här som i Tina. Men det duger bra och vi har fått massor med andra fördelar och nu har vi ju Stugan med stort S också. Nej, det här är perfekt. Såg att dimman bredde ut sig i soluppgången men min bekvämlighet segrade - jag är ändå så jäkla kass på fotografering just nu - så jag gjorde lite nytta istället; gjorde ren värmepumpen vilket skulle ha gjorts för månader sedan! Det var verkligen behövligt och jag känner att den ger en helt annan värme nu, ska nog hålla efter den hädanefter. Nackdelen är att det luktar rengöringsmedel i hela huset så jag ska rymma fältet tills det har vädrat ur. Tror jag ska besöka storasyster en vända, hon kan bjuda på kaffe. Äpple tar jag med själv. Rolf har åkt ut till "S" och målar. Sista målningen före vintern, sa han. Men om det tror jag som jag vill...........

Kommentarer

Brittis sa…
Tack för besöket. Mycket trevligt.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!