Torsdag

och jäkligt kallt i morse! -7C, stor skillnad mot förra torsdagen då det var +29C, tror att jag föredrar det senare. Nåväl, fick ta cykeln efter frukost och åka till sjukgymnasten för laserbehandling av min fot. Fortfarande sviter efter båtolyckan för över två månader sedan. Benet sväller upp rejält och nu tyckte rehab att jag skulle laserbehandlas och jag gör väl det då! Det kan ju inte bli sämre och försäkringen betalar. Jag vill ju gärna ha tillbaka mina egna, endast av vin och vatten, svullna ben. Det högra ska ju inte vara dubbelt så tjockt iaf. Sen ska jag få ett träningsprogram om ca fem veckor när laserbehandlingen är gjord. Och en remiss till ortopeden är på gång. Det kanske kan bli folk av mig så småningom ändå.
Just nu ser jag fram emot morgondagen, då ska jag följa med ut till stugan och beskåda förvandlingen. R har ju varit ute där dagligen och sågat och hamrat. Ska bli spännande att se - längtar redan till våren! Men nu blir det jobbet några timmar...

Kommentarer

Brittis sa…
Jasså är det i stugan du är. Gick just förbi och hoppades på en fika.
Brittis sa…
Hmmm, läste ditt inlägg lite väl snabbt. Jobbet!? Har inte du slutat och gått i pension?

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!