Varit arbetsledare idag

då jag följde med Rolf till stugan för att kolla att han gjort/gör ngt. Och se, det har han gjort sannerligen! Det blir så bra alltihopa och han har en ängels tålamod. Har hållit på och kucklat med diskbänken i flera timmar, allt för att få det perfekt - och det blir det. Själv sågar jag ved - tur att den är halvrutten = lättsågad - eldar, fotograferar, kokar kaffe, värmer lunchen och hejar på. Man kan lugnt säga att jag inte förtar mig.
Sen hem och in i duschen för att så småningom ta mig till Leksand och fotoaffären där. Fotoklubben hade privatvisning av objektiv, kameror och väskor mm. Vi blev bjudna på smörgåstårta och jag handlade en ny fotoväska och en blixt. Så nu jäklar....
***********
sjön var vacker idag, kolla på flickr.....

Kommentarer

Brittis sa…
Jag skulle också vilja ut till stugan. Men nu är väl inte skogsvägen plogad? Eller?

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!