Fy faen va kallt!

Har varit ca -26 inatt, så det blev inget öppet fönster för min del, nej jag tom slog på värmen på elementet! Och hade dubbla filtar på mig (mest för tyngden faktiskt, sover bättre då). Jag vill inte sticka ut näsan i onödan, men jag måste väl till eftermiddagen iaf, ska bowla då. Brrr!
I övrigt så ligger gardininköpen därnere och väntar på att jag ska få fram symaskinen och fixa till rätta längden, men jag är osäker om det är rätt val vad gäller färg. Ska testa ändå. Bild för utlåtande kommer så småningom. Och jag MÅSTE gå till optikern och få de nya glasögonen snarast - allt är oskarpt och dubbelt! Fy faen igen! Nej, fram för mer julgodis, blev sugen på chokladkola efter Malous julförberedelsemorgon.

Kommentarer

Brittis sa…
Verkligen kallt. -23,4 grader i morse.

Och nu har det börjat snöa också. Men det har ju det goda med sig att det blir lite mildare.
Gunilla sa…
Brrr! Vi har -10. det räcker!!

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!