Luften gick ur!

Drabbades av punktering mitt i julstöket! Eländes elände. Ja, inte på cykeln förstås, inte bilen heller utan jag själv. Började så hurtigt i morse med dammsugning här på övervåningen och sen koll av strömmingsinläggningarna. Skit också, hade tagit utspädd ättika istället för ättiksprit. Nåja, det löste sig med att jag fyllde på med lite 24%ig, så det ska nog bli OK. Tur att det är några dagar kvar.... Men som sagt, luften har gått ur.
Men nu är det dags att handla och jag tror att jag är lite folkskygg eller lat kanske?, gillar inte riktigt att ta mig till affären, mycket att välja på, tungt att bära och sen ska det in i skåpet också! Men allra först en inköpslista. Ska nog fixa äggröra först, eller nåt liknande. Sen så...

Kommentarer

M sa…
Ta't lugnt! Det blir jul ändå. Rör ihop en äggtoddy till kvällen och njut av lite julmusik så ska du se att det snart känns bättre! :)

Du kom ju iväg till affär'n också! Bra jobbat!
Brittis sa…
Ett oväntat trevligt julbord blev jag bjuden på för någon vecka sedan. Det bestod av risgrynsgröt med kanel o socker samt mjölk. Till det vankades tuttul med skinka o senap. Efteråt kaffe o pepparkaka.
Vet du, när jag gick därifrån så mådde jag SÅ bra.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!