Kanske kanske kan jag få till några rader...

Förstår inte! Skrivkramp, städkramp, målarkramp, fotokramp - och sen har jag sendrag av och till också!
Men nu blir det några rader iaf.
Har idag - hur galet som helst - påbörjat en ny studie hos 'min' doktor. I och för sig hoppas jag att jag tillhör gruppen som får fuskpreparatet, det ska injiceras varannan vecka med minutiös kontroll hur ofta som helst. Nåja, jag kan hoppa av när jag vill, vi får se hur tålmodig jag är. Fördelen med detta är att jag i alla fall kommer till läkare och kollar, vilket absolut inte blir av annars. Men dagens läkarträff tog tre timmar! Därefter blev det bowling och sen hem för middag och en tur till Leksand för att se ishockeymatchen mot Södertälje. Efter en mycket tveksam förstaperiod från Leksands sida, då de hamnade i underläge 0-2, så började de åka skridskor och vann till slut med fina siffror 5-3. Skönt! Nu är nog en kvalserieplats säkrad och förhoppningsvis så vinner de serien och får 200000 kr i bonus. Även om det är en droppe i havet. På torsdag blir det tingsrätten för dom. Få se hur det avlöper.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!