Max 4 timmar

har jag sovit i natt. Och det beror förstås på att jag drack kaffe i går kväll. Gott var det, men det ställer till. Och i morse runt fem vaknade jag och började tänka! Dumt gjort! Det var bara att kliva upp och hitta på nåt annat istället. Snart dax för frukost och sen till träningen. Har haft andra saker för mig de senaste veckorna, men nu bara MÅSTE jag. Jag vet ju att det är roligt när jag väl är där.
Rolf åker till stugan och målar, han är en riktig arbetsmyra, inte alls bekväm av sig som jag är. Och det blir så fint det han gör. Vill gärna ha allt klart till våren för då vill - åtminstone jag - vara där och bara vara. Han hittar säkert på saker att göra, han trivs då.
Frukostdags.... det prasslar lite i hans säng vilket betyder att även han är vaken.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!