Drömläge?

Godmorgon! Sitter här och undrar över varför jag inte sover istället!?
...
Borde amputera mitt högra lillfinger, det spretar nämligen vid vissa tillfällen vilket har till resultat att text kan raderas eller mail skickas som inte skulle skickas (t.ex Muhammed från Mecka osv) Ja, nu har ju inte jag skickat just det mailet, men det kan bli konstiga saker som händer bara på grind av ett lillfinger! Nog om detta och åter till saken - sängläge eller uppesittning.
Vaknade strax efter fem för att jag missade tåget bara för att jag suttit för länge på toa! Busvisslande försökte jag stoppa tåget samtidigt som jag sprang för att hinna ta tag i handtaget och därmed kunna hoppa på, men jag fick ge upp. Shit! Och då förstår ju alla att det inte går att somna om efter en sådan anspänning. Men nu är jag trött igen. Tyvärr så är det snart dags att kliva upp oxå, så alltså ingen idé att krypa ner igen.
Vi mäste upp i tid för idag kommer den som ska hjälpa oss upp på fast mark! Grävaren kommer för att planera på tomten. Vi ska få fast mark under fötterna kan man säga, och dränerat och isolerat runt huset samtidigt. Ska bli skönt för när det regnar så blir här blött och kladdigt och man drar in massor med smuts. Jag är förstås i stugan! Hemma har vi inte utrymme för nån grävare, knappt att vi får plats med en spade.
Här är underbart att vara, mycket sol, fågelkvitter och blommor, just nu violer och ännu ingen mygg. Som sagt, riktigt härligt.
Oj, nu prasslar det i sängkläderna! Det är Guben som rör på sig, snart frukostdax alltså.

Det där med drömmar; vanligtvis så hamnar jag på rejält djupt vatten och vaknar skräckslagen! För en tid sedan så kom jag aldrig ihåg några drömmar=drömde alltså inte? Och nu är det varje natt...

Frukosttajm!!
Nu tänkte jag lägga in en bild från mobilen men det lyckades inte. Senare kanske.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!