Lite förbannad är jag allt!

Har haft ett antal sköna dagar i stugan, barn med familjer har varit där också. Jättemysigt. Men nu är det tomt igen.
Då jag har ett läkarbesök bokat (ja, inte för knät heller! - fråga inte!) i morgon måndag så bestämde vi oss för att åka till Ågatan redan idag. Det var så mysigt därute i stugan, satt och tittade på British open och hejade på Stenson och vi tänkte fortsätta med det hemma. Tyvärr så fanns ingen signal på Viasat-kanalerna. Vi får in ettan, tvåan och fyran men där kan man inte se golfen. Shit! Då kom jag på att det var gratis på datorn så jag fick iaf se prisutdelningen. Stenson tvåa, det var ju bra.  Men som sagt, lite arg blir jag på Viasat som bara ger oss gratiskanalerna, undrar vad som är fel? Trångt i etern kanske? Igår var min mobiloperatör Tre nere nästan hela dagen. Men det var nog nåt kabelbrott nånstans.
Bättre med röksignaler tror jag.
Nu är det matdax....

Kommentarer

Brittis sa…
Jag förstår att du var frustrerad. Ingen TV och datastrul! Det kunde inte vara värre.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!