onsdag och regn

nej, inte i morse, då sken solen. Rolf cyklade runt Dalhalla o Östbjörka och då var det sol.
Sen skulle vi ta en titt på Commercial run, lastbilar, bussar och taxi, så vi tog cyklarna till Knektplatsen och satt där på en bänk i solskenet. Faktiskt så gick det riktigt bra att trampa, mitt knä protesterade inte alltför mycket.
Vi tog korta rundan - Storgatan - hem istället för genom campingen, för vi såg att det var väldigt svart över sjön, och mycket riktigt, vi hann bara hem så kom det en rejäl regnskur. Undrar hur det gick för alla fina bilar som körde med taken nere. Men de har nog mekaniken i trim just för såna här händelser. Vi är ju i Sverige! Det är otroligt mycket människor och fina bilar här i Rättvik den här veckan. Vilket intresse!

Kommentarer

Likadant väder här. Regnet kom när jag väl var hemkommen.
Brittis sa…
Jag är också ganska impad av alla de gamla vrålåken under CCW-veckan. Men jag befann mig ju i Danmark när veckan inföll så jag fick leva på minnen.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!