Morgonpigg och rask....

Vaknade vid 6 idag, ganska utvilad trots att jag spelat 18 hål i natt, nja jag hann nog bara med 14 innan jag somnade så resterande fyra tog jag nu på morgonen.
Vaddå, spelat 18 hål mitt i natten, säger du kanske. Men det ingår i mina förberedelser inför en golftävling och idag ska jag spela. Mental träning tror jag det kallas. Vi får väl se om det hjälper. Jag är ganska nervös för jag har inte spelat på närmare en månad. Inte nervös för placeringen men för att jag ska ha tappat golfsvingen. Och i slutändan för att göra bort mig förstås. Löjligt, men så är det.
När den här veckan är över så är hösten här definitivt. På sätt och vis är det vilsamt, men det är jäkligt långt till våren! Närmare sju månader, tvi vale. Men vi har haft en underbar sommar.

Nej, ska nog spela om några hål innan jag stiger upp ur sängen. Måste vara väl förberedd inför dagens övningar!  Ha det gott!

Kommentarer

Brittis sa…
Spelar du golf i fantasin!? Vilken grej! Billigt o bra!

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!