Helt otroligt!

Som jag skrev i t idigare inlägg så hade jag förlagt två minneskort, naturligtvis de med mest utrymme på och jag har letat förtvivlat efter dem. I måndags, på målningen, så fick jag rådet att lägga en sax och en nyckel i köksfönstret och sen fortsätta att leta. Löjligt, tyckte jag, det kan ju aldrig fungera.
Men idag placerade jag dessa föremål i köksfönstret och fortsatte leta och fastän jag kollat fotoväskan många gånger och inte hittat dem, så vips - där låg dom! Gissa om jag blev glad. Nu ska jag ta ett nappatag med enbensstativet också, men jag ska ha mer tid att leta då. Det har varit borta sååå länge.
Återkommer om resultat.

Kommentarer

Bror sa…
Ska testa sen. Om man tappat förståndet då?
Jag sa…
Då är det illa! Då får man lägga dit alla saxar man har och du kan få låna ett kilo nycklar av mig. Det ska nog gå bra!
Ska kanske testa med ovanstående recept när det gäller minnet oxå?
Gunilla sa…
skrattar.. Nu vet jag vart jag ska göra av mitt metallskrot!!
Gunilla sa…
skrattar.. Nu vet jag vart jag ska göra av mitt metallskrot!!

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!