Jag har verkligen haft semester

både från bloggen och hemma. Längesen jag skrev nåt. Men har hunnit med en vecka på Sicilien - verkligen en upplevelse. I alla fall med bil och GPS. Tack och lov var Billy med och körde. Har sett massor med vackra vyer, trånga gator, buckliga bilar, hästar med koskälla, grisar som bökade runt i naturskyddsområde. Mycket folk, vackert väder och fråga mig inte hur många gånger vi badade i havet!!
Ska se om jag har några bilder som är värda att visa upp.
Kom hem i onsdags då hade vi varit på benen i ca 30 timmar. Sen tog det ytterligare några timmar innan det blev dags för sängen, men nu har jag hämtat mig rätt hyfsat. I fredags var det marknad och lördag kom barn och barnbarn på tacos. Då var huset fullt. Roligt.
I dag 'missade' jag träningen och följde med Rolf till stugan istället. Han skulle hämta 4-hjulingen och ha den hemma i garaget för att meka lite. Kan aldrig vara sysslolös, den mannen!

Det var mysigt med lite förmiddagskaffe på trappan, solen sken så härligt, en riktig Brittsommardag - det var ju Birgitta idag också.
Grattis syster förresten, det glömde jag ju på målningen. Ja, vi var där på em, pratade mest, men jag lyckades få till några flaskor, det är sånt jag är bäst på.
Middag sedan, och kvällen avslutades med träff på fotoklubben där jag fick lära mig en hel del om blixtar och inställningar. Nyttigt och bra, tack Magnus.

Tänk vad lite bilder förgyller! Måste nog plocka in fler av dem, jag har ju att välja på...  :-))

Kommentarer

Brittis sa…
Jag förstår varför du har varit så osynlig. Det tar tid att smälta alla intryck. Men nu är jag glad att vi ses igen.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!