SAIK-knattar på is



I söndags var vi till Sandviken för att se Elias spela sin första bandymatch på Göransson Arena. En riktigt fin anläggning - imponerande faktiskt.
Där skulle knattarna spela, egentligen mot ett lag från Rättvik men de hade lämnat återbud av någon anledning så motståndet den här gången bestod av tonårstjejer, men det var domare och matchfotograf närvarande, en del publik också förstås och jag hade kameran med för att premiärfota skridskoåkare. Några bilder blev ganska ok men jag måste ju ha högt ISO därinne så det har bildbehandlats en hel del. Dessutom höll de för det mesta till på 'fel' planhalva så avståndet var lite i längsta laget. Utom när det var fråga om lagbild, då hade jag förstås fel objektiv på och fick inte in samtliga så den/de bilderna avstår jag från att visa.
Jag visste att Elias - som jag ju ville hålla ögonen på - hade nr 5 på sin tröja, problemet var bara att alla hade nr 5. Det var bara det att det stod ett S på bröstet på samtliga och det såg ut som en femma.

Elias i full fart




Åsså lite olika stilar....

Kommentarer

Brittis sa…
Men vilka härliga bilder! Mer sån´t!
Anonym sa…
Fina killen & duktig fotograf /A

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!