Fritt fall

Det är förstås Leksands IF jag talar om, såg matchen ikväll och har INGEN ANING om vad de håller på med, de var urusla. Jag vill inte tycka det och än mindre säga det, men de var jättedåliga idag OXÅ! Det blir kvalspel mot Mora som går som tåget och det bådar inte gott för leksingarna. Tyvärr. Men de var utspelade förra våren också och lyckades ändå kriga sig till en SHL-plats.... Få se om de gör skäl för (bok)titeln Laget som aldrig dog. Lycka till!
Jag har ägnat förmiddagen åt bowling, en rolig sysselsättning två gånger i veckan. Idag gick det rätt bra,  men efter serie två  börjar jag analysera och räkna ut hur jag ska göra för att slå strike varje slag och det går förstås inte!
Jag förbättrar mig iaf, och skam den som ger sig!

Idag blir det en bild från sommarens Lofoten-resa, den här gången från Silverfallet vid Björkliden. Mäktigt! Vädret vid tillfället var inte det bästa, det blev bättre när vi hamnade i Norge.

7/100

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!