Så var det dags...

Dag 1 av de 100 som jag ska ge mig på. Det går nog vägen så länge som våren väntar, men när den är här - ja då vet jag inte hur det ska bli. Har iaf köpt en ny telefon med abonnemang, 4GB surf varje månad och det jag inte gör slut på lagras ända upp till 100GB, det blir fint till sommaren då vi ska va i stugan, eller ute på vägarna.
Det där med telefon, ja, jag fick en iPhone7 och Rolf fick ärva min 6a. Alla glada och nöjda, ska bara byta skyddsplast på den gamla så är den som ny igen. Tror att minnet i den räcker för guben, han är mest intresserad av blocket och inte att ladda ner nya appar eller liknande. Nej, jag får sköta datatekniken och det tycker ju jag är kul.
Skulle väl haft med en bild men kameran är upptagen med att spela ljuv musik för mig, så det får bli sedan.
God natt

1/100

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!